02. MERKSTRATEGIE
Heb je je merkidentiteit vastgelegd en weet je wat je wilt? Dan is het tijd voor de volgende stap. Het maken van een plan. Hoe ga je jouw doelstellingen bereiken en hoe zorg je ervoor dat jouw missie volbracht wordt?
Samen doorlopen we de stappen die nodig zijn om tot een doordachte merkstrategie te komen waar jij vervolgens zelf mee verder kunt.
Geen 'one size fits all' maar persoonlijke begeleiding en maatwerk.
Bij het bepalen van je merkstrategie leggen we vast:
- In welke markt je opereert en wie je concurrenten zijn.
- Welke doelen je wilt bereiken.
- Welke klanten je wilt aantrekken en wat hun problemen, pijnpunten, behoeftes en verlangens zijn.
- Wat je kernboodschap en je verhaal is.
- Welke communicatiemiddelen en -kanalen het meest effectief zijn om je doelgroep te bereiken.
Dit zorgt ervoor dat:
Je weet wat je moet doen om resultaat te behalen
Je helder communiceert en klanten aan je bindt
Je voldoening, plezier en zingeving haalt uit al je harde werken
Je consistent bent en het vertrouwen wint van je klant
Je de perfecte basis hebt gelegd voor je eigen marketing
Wil jij ook....
Van 'schieten met hagel'
naar een goed doordacht plan, focus en rust?